ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
26. 11. 2021

ŠKODA s osmi vítězstvími nejúspěšnější značkou ve čtenářské anketě „Auto Trophy 2021“

ŠKODA s osmi vítězstvími nejúspěšnější značkou ve čtenářské anketě „Auto Trophy 2021“
26. 11. 2021

Ve 34. ročníku čtenářské ankety “Auto Trophy”, kterou pořádá německý odborný časopis Auto Zeitung, získala ŠKODA osm cen – to je více než kterákoli jiná značka. ŠKODA tak dosáhla nejlepšího výsledku v historii čtenářské ankety. ŠKODA FABIA za sebou nechala konkurenci mezi importovanými vozy v kategorii “Městské vozy/malé vozy”, stejně jako model OCTAVIA mezi importovanými kompaktními modely. Nejlepším SUV mezi dováženými vozy v ceně do 25 000 eur je ŠKODA KAMIQ. SUPERB získal trofeje jako vítěz v kategorii “Vyšší střední/luxusní třída” a za nejlepší poměr ceny a užitné hodnoty. ENYAQ iV obsadil první místo v kategorii „Elektrická SUV v ceně do 50 000 eur“, a to jak mezi dováženými vozy, tak i celkově. Čtenáři rovněž zvolili značku ŠKODA “Nejlepší importovanou značkou”.

12 126 čtenářů a internetových uživatelů německého odborného časopisu Auto Zeitung rozhodlo: Ve 34. ročníku soutěže “Auto Trophy” vybírali vítěze z 248 modelů a 138 značek ve 36 kategoriích. ŠKODA se stala nejlepší importovanou značkou s 34,9 % všech hlasů. V této anketě čtenářů zvítězil český výrobce automobilů již poosmé v řadě od roku 2014.

V kategorii “Městské vozy/malé vozy” zvítězila ŠKODA FABIA mezi importovanými vozy se ziskem 29,6 % hlasů. Čtvrtá generace oblíbeného malého vozu je postavená na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen a disponuje nejlepší nabídkou prostoru v segmentu: již tak velkorysý objem zavazadlového prostoru předchozí generace se zvětšil z 330 na 380 litrů. Novinka navíc nabízí ještě vyšší komfort a řadu nových bezpečnostních a asistenčních prvků.

Přečtěte si také:  Barvy a odvaha: automobilový design Indii na míru

Již 14. cena „Auto Trophy“ pro vůz ŠKODA OCTAVIA

ŠKODA OCTAVIA pokračuje ve své vítězné sérii a tento rok se stala nejlepším dováženým vozem v kategorii “Kompaktní modely”: hlasovalo pro ni 28,9 % účastníků, což ji přineslo první místo. Pro bestseller české automobilky je letošní ocenění v anketě “Auto Trophy” již osmou trofejí v řadě a celkově čtrnáctým vítězstvím. Čtvrtá generace modelu ŠKODA OCTAVIA je úsporná a udržitelná jako nikdy předtím. Navíc má k dispozici nejrozmanitější nabídku pohonů v dosavadní historii modelu: kromě moderních benzinových motorů TSI a turbodieselů EVO je k dispozici také OCTAVIA iV s plug-in hybridním pohonem, e-TEC s mild-hybridní technologií a OCTAVIA G-TEC s pohonem na zemní plyn.

ŠKODA KAMIQ získala své první ocenění “Auto Trophy” hned po uvedení na trh v roce 2019 a na tento úspěch navázala i v letech 2020 a 2021: s 32,5 % čtenářských hlasů se umístila na prvním místě mezi dováženými vozy v kategorii “SUV do 25 000 eur”. Městské SUV zespodu uzavírá rodinu SUV české automobilky, přitom kombinuje typické výhody tohoto segmentu vozů, jako je zvýšená poloha sedadel či agilita kompaktního automobilu.

ŠKODA SUPERB nabízí nejlepší poměr ceny a užitné hodnoty ze všech modelů

ŠKODA SUPERB rovněž přesvědčila v anketě “Auto Trophy 2021” a umístila se hned ve dvou kategoriích na prvním místě. V kategorii “Vyšší střední/luxusní třída” získal tento model téměř každý čtvrtý hlas (24,7 %). Zároveň se ŠKODA SUPERB s 29,2 % hlasů umístila na prvním místě jako vůz s nejlepším poměrem ceny a užitné hodnoty. Rozsáhlá výbava zahrnuje i full LED Matrix světlomety a řadu inovativních asistenčních systémů. Kromě moderních a úsporných TSI a TDI motorů je k dispozici SUPERB iV s plug-in hybridním pohonem.

Přečtěte si také:  ŠKODA AUTO dosáhla v prvním čtvrtletí navzdory velkým výzvám rentability tržeb ve výši 6,6 %

Dvě ocenění pro ŠKODA ENYAQ iV: SUV s elektrickým pohonem zvítězilo mezi importovanými vozy i celkově

ŠKODA ENYAQ iV se podruhé zúčastnila klání o cenu “Auto Trophy”. Stejně jako v roce 2020 i tento rok přesvědčilo čistě bateriové SUV čtenáře a internetové uživatele časopisu Auto Zeitung a s 33,9 % hlasů zvítězilo v žebříčku dovozců v kategorii “Elektrické SUV do 50 000 eur”. Zároveň vůz porazil všechny ostatní konkurenty se ziskem 24,6 % všech hlasů a zajistil si tak i celkové vítězství. Nová vlajková loď modelového portfolia ŠKODA se vyznačuje emocionálním designovým jazykem, typickým pro českou značku, a velkorysým prostorem. V interiéru nahradila klasické výbavové stupně nová struktura nabídky Design Selections. Díky této přehledné struktuře nabídky lze požadované vozidlo snadno nakonfigurovat několika kliknutími.

auto roku Auto Trophy ocenění

Podobné články:

  • ŠKODA ENYAQ iV a ŠKODA SUPERB COMBI získaly šest ocenění v čtenářské anketě „Rodinné auto roku“
  • ŠKODA OCTAVIA vítězí ve čtenářské anketě „Best Cars 2022“
  • Znáte ta nejdůležitější místa, která jsou spojena se značkou ŠKODA?
  • "Určitě nesměřujeme k tomu, aby se Škoda stala levnou značkou," říká její šéf Thomas Schäfer
  • Vánoce se značkou ŠKODA ve znamení pohádek aneb 5 krátkých příběhů pro děti i rodiče
  • Mototechna: Nejprodávanější značkou zánovních ojetin je Škoda

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění

Oblečení ŠKODA

logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}