ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
2. 4. 2021

ŠKODA AUTO spouští virtuální showroom jako pilotní projekt

ŠKODA AUTO spouští virtuální showroom jako pilotní projekt
2. 4. 2021

ŠKODA AUTO DigiLab a izraelský IT startup Matter vyvinuly virtuální showroom pro prodejní partnery české automobilky. Nová online platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by tam byli osobně. Štítky, videa a zvukové soubory poskytují nepřeberné množství informací o každém voze. Koncept je založen na projektu izraelské IT společnosti Matter. Na hackathonu „Covid Mobility Race“, soutěži nápadů a programování, kterou v roce 2020 uspořádal ŠKODA AUTO DigiLab, se díky tomuto řešení dostal IT startup na první místo.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu zdůraznil: „ŠKODA AUTO nadále pokračuje v digitalizaci všech oblastí podnikání. Virtuální showroom dává prodejcům a dovozcům příležitost i nadále sloužit svým zákazníkům i během pandemie covid-19. Nabízí pohled do budoucnosti digitálního prodeje automobilů. “

Přečtěte si také:  ŠKODA s osmi vítězstvími nejúspěšnější značkou ve čtenářské anketě "Auto Trophy 2021"

Andre Wehner, Chief Digital Officer společnosti ŠKODA AUTO, uvedl: „Virtuální showroom je přímým výsledkem úzké spolupráce mezi společností ŠKODA AUTO DigiLab a dynamickou startupovou scénou v Tel Avivu. Vyhledáváme vhodné lokální partnery, kombinujeme naše odborné znalosti a realizujeme projekty společně – vždy s cílem přidat našim zákazníkům skutečnou hodnotu. To je přesně to, čeho jsme tímto novým portálem dosáhli.“

Prostřednictvím portálu virtuálního showroomu mohou zákazníci společnosti ŠKODA AUTO navštívit svého místního autorizovaného prodejce online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a prohlížet si vystavená vozidla. Lze také volně procházet prostory autosalonu, podle vlastního rozhodnutí si prohlédnout příslušný model ŠKODA a nakonfigurovat jej prostřednictvím online nástroje. Všechny potřebné informace jsou přehledně zobrazovány, a to včetně technických údajů daného modelu. Kromě toho je možné vozidlo prohlížet z různých úhlů. Potenciální zákazníci si mohou také u autorizovaného prodejce domluvit zkušební jízdu. Díky modulární struktuře virtuálního showroomu je rovněž možná integrace dalších prvků, jako je třeba virtuální realita.

SKODA-online-prodej
Auto dnes koupíte u stolu nebo z telefonu: od výrobce, od dealera, z autobazaru, ale i k rohlíkům.

V závislosti na jednotlivých trzích bude portál provozován buď dovozcem, nebo samotnými prodejci. Pilotní projekt byl již úspěšně zahájen u izraelského importéra ŠKODA AUTO Champion Motors. Na úrovni prodejců si může každý obchodní partner přizpůsobit platformu a její digitální funkce tak, aby vyhovovaly jeho potřebám.

Tento nový kanál také umožní českému výrobci automobilů komunikovat se svými zákazníky a budovat profil jejich zájmů a preferencí. Zpětná vazba zákazníků k vystaveným vozidlům, například nabízené služby nebo samotná prezentace, umožní společnosti ŠKODA AUTO dále cíleně zlepšovat zákaznickou zkušenost.

Platforma pochází od izraelského startupu Matter, který v červnu 2020 zvítězil s konceptem virtuálního showroomu na hackathonu „Covid Mobility Race“ společnosti ŠKODA AUTO DigiLab. Účastníci byli vyzváni, aby vyvinuli technologie a nástroje, které pomohou automobilovému průmyslu během pandemie. Při implementaci konceptu virtuálního showroomu použila společnost Matter inovativní vizualizační nástroje z realitního obchodu a vlastní 3D technologii.

Přečtěte si také:  ŠKODA AUTO Česká republika splnila slib a nemocnici ve Valašském Meziříčí věnovala dary v hodnotě milionu korun

Od dnešního dne jsou dveře do virtuálního showroomu otevřené. Zájemci mohou nyní navštívit zákaznické centrum ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi odkudkoli na světě pomocí počítače nebo mobilního zařízení.

IT startup Matter ŠKODA AUTO Champion Motors ŠKODA AUTO DigiLab virtuální showroom

Podobné články:

  • Zákazníci u modelů ŠKODA SCALA a KAMIQ oceňují Virtuální kokpit, navigační systém Amundsen a DAB
  • ŠKODA AUTO spouští program pro rozvoj talentů zaměřený na elektromobilitu a digitalizaci
  • ŠKODA AUTO spouští SIMPLY CLEVER PODCAST
  • ŠKODA AUTO získala Cenu personalistů za nejlepší projekt v oblasti řízení lidských zdrojů v roce 2020
  • Spuštění elektronické dálniční známky skončilo fiaskem. Projekt za stovky milionů selhává, na novou éru na dálnicích zatím zapomeňme
  • ŠKODA AUTO získala šest ocenění v anketě „Rodinné auto roku“ motoristického časopisu AUTO Straßenverkehr

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění

Oblečení ŠKODA

logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}