ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
2. 4. 2021

ŠKODA AUTO spouští program pro rozvoj talentů zaměřený na elektromobilitu a digitalizaci

ŠKODA AUTO spouští program pro rozvoj talentů zaměřený na elektromobilitu a digitalizaci
2. 4. 2021

ŠKODA AUTO otvírá nový rozvojový program pro absolventy vysokých škol, zaměřený zejména na oblasti elektromobility a digitalizace. Studenti, kteří završili bakalářské nebo magisterské studium, se mohou zapojit do programu, který trvá jeden rok, a na jehož konci získají specializaci v některém ze zvolených oborů, jako je technický vývoj, plánování výroby, digitalizace, kybernetická bezpečnost či kvalita konvenčních a elektrických vozidel. Nový program nazvaný Tech Trainee byl spuštěn v lednu, kdy automobilka přijala prvních 10 uchazečů. Společnost ŠKODA AUTO se jako jeden z největších zaměstnavatelů v České republice na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců zaměřuje dlouhodobě.

„Automobilový průmysl v současnosti prochází obdobím hlubokých změn a směřuje k elektromobilitě a digitalizaci. Abychom tento přechod úspěšně zvládli, ve společnosti ŠKODA AUTO cíleně vzděláváme prostřednictvím našeho ročního programu Tech Trainee absolventy vysokých škol, a to v oblastech elektromobility, digitalizace a kybernetické bezpečnosti. Jakožto zaměstnavatel se cítíme být povinni připravit mladé talenty na úkoly budoucnosti. Abychom naše zaměstnance připravili na budoucnost, budeme jen v příštích dvou letech do vzdělávání investovat zhruba 45 milionů euro,“ říká Maren Gräf, členka představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast řízení lidských zdrojů.

Přečtěte si také:  Cyklista a řidič auta. Jak spolu správně fungovat na silnici

Program nazvaný Tech Trainee vznikl na základě nových volných míst pro specialisty ve vývoji a výrobě, a proto má na rozdíl od běžných rozvojových aktivit pro uchazeče o zaměstnání konkrétnější podobu. Zatímco standardní Trainee program umožňuje vysokoškolským absolventům, aby si svůj obor vybrali až v průběhu působení v automobilce, nový program vede mladé talenty od začátku k vybrané pozici. Zapojit se mohou absolventi vysokých škol bakalářského nebo magisterského stupně, a to především technického, informačně technologického nebo ekonomického zaměření.

Prvních deset nových zájemců uvítala automobilka letos v lednu. Budoucí experti již mají za sebou základní seznámení se společností a nyní je pod dohledem zkušených odborníků čeká podrobná příprava na jejich budoucí kariéru. Na závěr programu, během něhož si své akademické znalosti rozšíří o praktické poznatky, nastoupí do oddělení zaměřených na technický vývoj, plánování výroby, digitalizaci, kybernetickou bezpečnost či kvalitu konvenčních i elektrických vozidel.

Během svého ročního působení se účastníci dopodrobna seznámí mimo jiné se zaváděním technických a softwarových řešení ve vozech značky ŠKODA a dalších modelech koncernu Volkswagen, s programováním a testováním elektronické výbavy konvenčních i elektrických modelů nebo s kybernetickým zabezpečením automobilů. Oblasti elektromobility a digitalizace čeká v nejbližších letech velký rozvoj, a tak mají experti z těchto oborů před sebou široké možnosti uplatnění.

Přečtěte si také:  Jak se zabavit, když je lepší zůstat doma? Nabízí se třeba omalovánky ŠKODA

Společnost ŠKODA AUTO jako jeden z největších zaměstnavatelů v České republice považuje oblast vzdělávání a zvyšování kvalifikace zaměstnanců za jeden z hlavních pilířů rozvoje. ŠKODA AUTO Vysoká škola, která si vloni připomněla 20 let existence, je dosud jedinou univerzitou v České republice, jejímž zakladatelem je velká nadnárodní společnost. Vedle toho automobilka ve svém odborném učilišti v Mladé Boleslavi vychovává mladé techniky a v moderním Vzdělávacím centru Na Karmeli nabízí svým zaměstnancům široké možnosti pro rozšíření kompetencí.

Pokud máte zájem být součástí programu Tech Trainee, přihlášku najdete ZDE.

elektromobil Tech Trainee zaměstnání

Podobné články:

  • ŠKODA AUTO podporuje nově vznikající národní program Mobility Innovation Hub
  • ŠKODA Motorsport pokračuje v podpoře mladých rallyových talentů: Dominik Stříteský absolvuje premiéru v mistrovství světa
  • ŠKODA AUTO spouští virtuální showroom jako pilotní projekt
  • ŠKODA AUTO spouští SIMPLY CLEVER PODCAST
  • ŠKODA AUTO získala šest ocenění v anketě „Rodinné auto roku“ motoristického časopisu AUTO Straßenverkehr
  • ŠKODA OCTAVIA získává titul Nové auto roku 2020 časopisu Auto Express

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění
logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 - 2023 | Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}