ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
22. 7. 2020

ŠKODA AUTO posiluje vedení svých aktivit v západní Evropě a nově obsazuje vedení českého zastoupení

ŠKODA AUTO posiluje vedení svých aktivit v západní Evropě a nově obsazuje vedení českého zastoupení
22. 7. 2020

Luboš Vlček po více jak 6 letech úspěšné transformace prodejní organizace a výrazného upevnění pozice značky na domácím trhu, převezme k 1. 9. 2020 nově odpovědnost za aktivity značky ŠKODA v západní Evropě. Na pozici vedení Prodeje a marketingu v České republice nastupuje k tomuto datu Jiří Maláček.

Luboš Vlček působí ve společnosti ŠKODA AUTO a koncernu Volkswagen od roku 1992. Za toto období prošel řadou manažerských funkcí jak ve společnosti ŠKODA AUTO, takt v koncernu Volkswagen. Na pozici vedení českého zastoupení značky ŠKODA nastoupil v lednu 2014 po několikaletém působení ve společnosti Volkswagen Group China. Po návratu do České republiky prošla pod jeho vedením ŠKODA na českém trhu výraznou proměnou v oblasti prodejní sítě a výrazného posílení výkonnosti napříč všemi oblastmi. Nově se zaměří na rozvoj a posílení značky v západní Evropě. „Chtěl bych poděkovat celému týmu českého zastoupení a všem obchodním partnerům za vynikající spolupráci a odvedenou práci v posledních letech. Dnešní úspěch značky ŠKODA na domácím trhu je zásluhou celého škodováckého týmu, od výrobního závodu, přes importérskou organizaci, až po naši dealerskou síť. Novou výzvu přijímám s respektem a velkou motivací, s vědomím důležitosti těchto klíčových trhů pro celou společnost ŠKODA AUTO s výkonem přes půl miliónu prodaných automobilů ročně,“ řekl Luboš Vlček.

Jiří Maláček přebírá vedení Prodeje a marketingu v České republice.
Jiří Maláček přebírá vedení Prodeje a marketingu v České republice.
Luboš Vlček bude nově odpovídat za aktivity značky ŠKODA v západní Evropě.
Luboš Vlček bude nově odpovídat za aktivity značky ŠKODA v západní Evropě.
Přečtěte si také:  ŠKODA představuje originální příslušenství pro model FABIA

Jiří Maláček nastoupil do společnosti ŠKODA AUTO v lednu 2020 po mnohaleté a úspěšné zkušenosti v oblasti prodeje a marketingu. Převzal vedení oddělení prodeje značky ŠKODA na českém trhu, stabilizoval prodejní tým a prodeje v průběhu rané fáze koronavirové krize. „Nová pozice je pro mě velkou výzvou. Jsem rád, že mohu být součástí úspěšného příběhu domácí značky,“ říká Jiří Maláček. Jeho cílem tak bude navázat na dosavadní vývoj a vést značku na důležitém domácím trhu.

Jiří Maláček Luboš Vlček

Podobné články:

  • ŠKODA AUTO je partnerem českého zastoupení na Všeobecné světové výstavě EXPO 2020 v Dubaji
  • Silné zastoupení značky ŠKODA na Rallye Monte-Carlo: cílem mistra světa WRC2 Mikkelsena je vítězství
  • ŠKODA AUTO obnovuje výrobu ve svých závodech v České republice
  • ŠKODA AUTO registrovala loni v ČR 74 786 nových osobních automobilů a opět si upevnila pozici jedničky českého trhu
  • ŠKODA AUTO v roce 2020 navzdory pandemii covid-19 vyrobila ve svých českých výrobních závodech více než 750 000 vozů
  • ŠKODA AUTO sází u svých vozů na ekologické materiály a zkoumá biologické suroviny

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění
logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}