ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
26. 8. 2021

ŠKODA AUTO nyní umožňuje dodat zásilky do auta díky nové službě Přístup do vozu

ŠKODA AUTO nyní umožňuje dodat zásilky do auta díky nové službě Přístup do vozu
26. 8. 2021

Společnost ŠKODA AUTO rozšiřuje v České republice svou nabídku inovativních řešení v oblasti konektivity. Díky službě Přístup do vozu si nyní zákazníci mohou nechat doručit své nákupy objednané přes internet přímo do vozu. Tento inovativní postup eliminuje riziko, že se zákazník a kurýr vzájemně minou, což na obou stranách představuje časovou úsporu, a ve srovnání s klasickým dodáním zboží do domu činí z této služby praktičtější řešení.

Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing, popisuje výhody nového produktu: „Díky řešení Přístup do vozu zajistí vůz ŠKODA svému majiteli kvalitní službu i ve chvíli, kdy je pouze zaparkovaný a za normálních okolností by svému majiteli neposkytl žádnou přidanou užitkovou hodnotu. Touto službou rozšiřujeme naši řadu řešení v oblasti mobility a zákazníkům nabízíme časovou úsporu, pohodlí a v mnoha ohledech jim usnadníme každodenní život. Umožníme jim například využít dodání zásilek ve chvíli, kdy pracují, čímž odpadá čas, který by jinak strávili čekáním na kurýra. Přístup k požadovaným údajům o vozidle má pouze kurýr zvolené doručovací služby a dodání zásilky navíc probíhá bezkontaktně, což je v dnešních dnech bezpochyby nespornou výhodou.”

V rámci služby Přístup do vozu se dodací adresou stávají údaje o poloze vozu a jeho registrační značka. Nyní mají zákazníci ŠKODA AUTO možnost využít doručení objednávek z internetu do zavazadlového prostoru svého vozu. Pro doručení je nutné povolit kurýrovi zvolené doručovací služby, aby přes funkci „Přístup do vozu“ určil polohu vozu, odemkl vůz a umístil nakoupené zboží do zavazadlového prostoru.

Přečtěte si také:  ŠKODA Care Connect: praktické online služby pro pohodlí a bezpečnost

Po úspěšném ukončení pilotu v Praze, který je plánován na konec tohoto roku, a odladění všech technických bodů k zajištění plné a bezproblémové funkcionality této služby, bude tato představena i na dalších místech jak v České republice, tak i na zahraničních trzích. Následný rollout služby je aktuálně v přípravě v kooperaci s našimi stávajícími, ale i budoucími partnery. Momentálně je produkt Přístup do vozu k dispozici pro všechny vozy značky ŠKODA vyrobené od ledna 2019 a vybavené balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup, s výjimkou vozů ENYAQ iV, KAMIQ a SCALA, u kterých bude služba zpřístupněna později. V rámci tohoto balíčku je nutné, aby měl zákazník aktivovánu funkci „Vzdálené zamykání/odemykání vozu“.

DoDo-dodani_balicku_do_kufru-SKODA-1

Zpočátku se do projektu jako partneři zapojí lídr středoevropské e-commerce Alza.cz, technologicko-logistická společnost Zásilkovna a technologicko-logistický startup DoDo. Počet partnerů bude postupně narůstat. Navíc prvních 600 zákazníků, kteří si aktivují Alzu jako doručovacího partnera, bude mít první doručení do kufru od Alzy zdarma.

Přečtěte si také:  ŠKODA E-shop je plný inspirace na vánoční dárky. Vyberete si i vy?

Aby zákazník mohl službu využívat, musí být registrován ve ŠKODA Connect. V aplikaci MyŠKODA pak aktivuje funkci “Přístup do vozu”. Proces objednání se pro jednotlivé partnery liší. V případě Alza.cz je nejdříve potřeba udělat propojení účtu ŠKODA Connect s účtemu u Alzy. Následně již zákazník objednává u partnera standardním způsobem a zvolí jako způsob dodání „doručení do vozu“. Při volbě doručení v Zásilkovně si musí zákazník nejprve zásilku objednat na svou domácí adresu a poté ji může přesměrovat do vozu pomocí e-mailu, který od Zásilkovny obdrží. Zásilkovna též umožňuje doručit do vozu také objednávky z e-shopu ŠKODA. Při využití služeb společnosti DoDo, pak zákazník při objednávání uvede, že chce svou zásilku doručit do vozu. Každou zásilku tak potvrzuje samostatně.

Během samotného doručení není potřeba žádné interakce mezi zákazníkem a kurýrem. Kurýr lokalizuje a odemkne vůz pomocí aplikace ze svého telefonu. Vůz může odemknout pouze jednou v zákazníkem schváleném časovém okně. Kurýr vozidlo opouští teprve ve chvíli, kdy je zcela uzamčené. Jednotlivé objednávky a jejich stav dodání může zákazník sledovat prostřednictvím aplikace MyŠKODA.

alza.cz aplikace kurýr MyŠKODA ŠKODA Care Connect ŠKODA Connect Zásilkovna

Podobné články:

  • Systém společnosti Bosch varující před vozidlem v protisměru je nyní součástí vozů ŠKODA
  • Skica interiéru umožňuje poprvé nahlédnout do vozu ŠKODA KUSHAQ
  • ŠKODA AUTO: Sáblíková s Pešánem rozvezli díky gólům hokejistů 875 obědů do nemocnic
  • ŠKODA AUTO spustila novou podobu e-shopu, nyní s modernizovaným vzhledem a vylepšenou funkcionalitou
  • ŠKODA Motorsport uvádí sérii eSports. Umožňuje soutěžení mezi fanoušky a hvězdami rallye
  • ŠKODA AUTO podporuje českou kulturu. Národní divadlo a Česká filharmonie mají auta až do roku 2023

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění

Oblečení ŠKODA

logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}