ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
28. 6. 2022

ŠKODA AUTO je již podevatenácté oficiálním hlavním partnerem Tour de France

ŠKODA AUTO je již podevatenácté oficiálním hlavním partnerem Tour de France
28. 6. 2022

ŠKODA AUTO doprovází i letošní ročník Tour de France (1. – 24. července 2022) jako oficiální hlavní partner a dodavatel vozů. Společnost tím podporuje největší cyklistickou událost na světě celkově již podevatenácté. Organizátorům a vedení závodu Tour de France bude pro zajištění mobility nebo k doprovodným a servisním účelům sloužit 250 automobilů. K flotile bude mimo jiné patřit ŠKODA ENYAQ iV s čistě elektrickým pohonem, která poslouží řediteli závodu Christianu Prudhommovi na 16 z 21 etap jako velitelský vůz („Red Car“).

„Dlouholetá podpora cyklistiky patří k pilířům našich sponzoringových aktivit v oblasti mezinárodního vrcholového i amatérského sportu. Na samém počátku činnosti naší společnosti její zakladatelé Václavové Laurin a Klement konstruovali a vyráběli jízdní kola, což zajišťuje ideální soulad se značkou. Máme proto velkou radost, že můžeme tuto skvělou akci doprovázet i letos,“ řekl Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast Prodeje a marketingu.

109. ročník klasického cyklistického závodu Tour de France bude zahájen 1. července takzvaným Grand Départ v dánské Kodani. Ta se tak stane nejsevernějším startovním místem v historii soutěže. Tour de France se skládá z 21 etap pokrývajících celkovou vzdálenost 3 300 kilometrů, vede čtyřmi zeměmi a zahrnuje šest horských etap. Peloton dorazí do cíle na pařížském Champs-Élysées 24. července.

Přečtěte si také:  Autorizovaní prodejci vozů ŠKODA v pondělí opět otvírají své showroomy, servisy jsou již v plném provozu

ŠKODA AUTO je již podevatenácté oficiálním hlavním partnerem a dodavatelem vozů pro tuto největší světovou cyklistickou událost, přičemž poskytne organizátorům a vedení závodu 250 automobilů, které poslouží i k servisním a doprovodným účelům. Flotila bude zahrnovat vedle modelu ŠKODA ENYAQ iV také modely ŠKODA OCTAVIA a ŠKODA SUPERB iV s plug-in hybridním pohonem.

V čele pelotonu pojede ředitel závodu Christian Prudhomme v elektromobilu ŠKODA ENYAQ iV. Na startu každé etapy otevře posuvnou střechu velitelského vozu a pomocí žlutého praporku odmávne její start. Toto SUV poslouží Prudhommovi již potřetí jako mobilní centrum závodu. Při některých etapách použije jako „Red Car“ také vůz ŠKODA SUPERB iV s plug-in hybridním pohonem.

Již podvanácté navrhuje česká automobilka křišťálovou trofej pro vítěze největšího cyklistického závodu na světě. ŠKODA AUTO navíc od roku 2015 sponzoruje Zelený trikot pro vedoucího jezdce bodového hodnocení.

Přečtěte si také:  ŠKODA AUTO je oficiálním hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji IIHF již 29. rok po sobě

Kromě toho je ŠKODA AUTO partnerem závodu Tour de France Femmes, který se pojede od 24. července. Osm etap pokrývajících vzdálenost 1029 kilometrů zavede účastnice z Paříže do La Planche des Belles Filles.

Kampaň ŠKODA AUTO „You have to love it. We do.“

ŠKODA AUTO u příležitosti Tour de France spustila kampaň se sloganem „You have to love it. We do.“ a propaguje ji v televizních reklamách, na sociálních sítích a na svých webových stránkách www.welovecycling.com. Na těchto stránkách naleznou cyklističtí nadšenci zajímavé příběhy a informace z Tour de France, stejně jako tematickou soutěž. Vyhrát lze zájezd na Tour de France, podepsaný Zelený trikot, jízdní kola, cyklistickou výbavu i předplatné pro fitness aplikaci Strava. Uživatelé této aplikace se kromě toho budou moci zúčastnit cyklistické výzvy, jejíž vítěz získá svůj vlastní Zelený trikot.

Rozsáhlé zapojení do sponzoringu cyklistiky

Jako „hybná síla cyklistiky“ podporuje ŠKODA AUTO vedle Tour de France také celou řadu národních a mezinárodních cyklistických závodů i soutěží pro amatérské sportovce. Patří k nim vedle závodu kolem Španělska („La Vuelta“) mimo jiné i amatérská soutěž L’Etape. Celosvětový seriál závodů zastřešený Tour de France umožňuje ambiciózním cyklistům z řad amatérů, aby si dodatečně projeli jednu z etap soutěže.

Přečtěte si také:  ŠKODA AUTO zahájila zvýhodněnou Zimní servisní akci

Ve znamení udržitelnosti

ŠKODA AUTO ve spolupráci se svými partnery soustavně pracuje na inovativních koncepcích udržitelnosti. Například na Tour de France bude automobilka pro flotilu ENYAQ iV používat pneumatiky od svého partnera Continental, které obsahují příměsi z recyklovaných materiálů. Materiál kostry se skládá výhradně z recyklovaných PET lahví. Kromě bezpečnosti tato inovace zajišťuje také výjimečné jízdní vlastnosti s minimálním dopadem na životní prostředí. Tyto pneumatiky pro modely ŠKODA jsou vyvíjeny na zakázku. V úzké spolupráci s partnery chce automobilka v budoucnu používat pneumatiky vyrobené z udržitelných materiálů i v sériové výrobě.

jízdní kolo sponzor tour de france

Podobné články:

  • ŠKODA AUTO již po 17. oficiálním hlavním partnerem Tour de France
  • ŠKODA AUTO je již po 18. oficiálním hlavním partnerem Tour de France
  • ŠKODA AUTO je oficiálním hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji IIHF již 29. rok po sobě
  • ŠKODA je hlavním partnerem cyklistické aplikace Šlappeto
  • ŠKODA ENYAQ iV jako Red Car (ředitelské auto) na Tour de France
  • Vítěz Tour de France Jonas Vingegaard obdržel trofej z křišťálového skla navrženou ŠKODA AUTO

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění

Oblečení ŠKODA

logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}