ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
30. 6. 2023

S vášní pro cyklistiku a Tour de France

S vášní pro cyklistiku a Tour de France
30. 6. 2023

Škoda Auto a cyklistika patří neodmyslitelně k sobě, ostatně bicyklem kdysi celý příběh značky začal. Nejen proto je Škoda Auto už dvacátý rok partnerem legendární Tour de France. Hrdí na to jsou i nadšení cyklisté z řad škodováků!

Už 110. ročník nejslavnějšího cyklistického etapového závodu odstartuje letos 1. července ve španělském Bilbau. Do první etapy dlouhé 182 kilometrů vyšle závodníky ředitel závodu Christian Prudhomme z paluby červeného ředitelského vozu Škoda Enyaq.

Přečtěte si také:  Novodobá tradice projektu žákovských vozů ŠKODA oživuje myšlenku ze 70. let

Než vše vypukne, podívejte se ve videu, jak zaměstnanci automobilky netradičně oslavili společné dvě dekády partnerství závodu a značky Škoda:

S vášní pro dvě i čtyři kola

Lidé pracující v automobilce bývají obvykle spojováni s auty, ale to by byla chyba. V Mladé Boleslavi a dalších závodech najdete dost a dost nadšených cyklistů. Co pro ně znamená cyklistika a jaké zážitky s ní mají spojené?

1. Dana Kochová, specialistka managementu kapacit v oddělení nákupu

Dana Kochová

Cyklistika pro mě znamená vášeň a sport, který provozuji pravidelně. Jezdím na kole do práce i ve volném čase a věnuji se tak různým druhům cyklistiky. Nezáleží na tom, jestli je to silniční kolo, horské kolo nebo skládací kolo. Každý najetý kilometr se počítá. Překonávání sebe samé je můj největší úspěch, ať už jde o závody, nebo jen výlety. Věřím, že každý, kdo se dostane na kolo a vyrazí, poráží ty, kteří zůstávají doma.

Přečtěte si také:  Škoda X je nové centrum digitálních služeb a řešení mobility

Tour de France je pro mě jednou z nejprestižnějších cyklistických soutěží. Ačkoli jsem se osobně nezúčastnila, zažila jsem neuvěřitelnou atmosféru závodu L’Etape Czech Republic by Tour de France. Toužím alespoň jednou vidět Tour de France na vlastní oči a zažít tu jedinečnou atmosféru.

Kolo je nejen zábava a relaxace, ale také způsob, jak udržovat kondici a zvládat pracovní výzvy. Vytrvalost, příprava a schopnost překonávat překážky jsou dovednosti, které se mi hodí i v práci pro Škoda Auto. Navíc jako cyklista mohu přemýšlet o inovativních řešeních pro cestování s kolem a přispívat k vývoji nových vozů.

Přečtěte si také:  ŠKODA ENYAQ iV: Světová premiéra dnes v Praze, sledujte online

2. Petr Šedivý, koordinátor inovací v technickém vývoji

Skoda_TDF-09-kopie_4b486a80Petr Šedivý

I když žiju v Praze a do práce jezdím autem, každý rok na kole urazím přes deset tisíc kilometrů. Největší zážitky pro mě představují závody L’Etape, které nabízejí amatérským závodníkům atmosféru podobnou Tour de France. Nejnáročnější závod byl pro mě L’Etape ve Francii, kde jsem se utkal s ikonickými etapami loňského ročníku Tour de France.

Přečtěte si také:  ŠKODA představila nový Enyaq iV, ale velkou roli hrály i veterány. Podívejte se na průřez 125 lety značky [galerie]

Ten závod pro mě znamená každoroční vrchol cyklistické sezny. Je to léto, slunečnice, francouzská krajina, fanoušci a emoce závodníků. Navštívil jsem Tour de France jako fanoušek a také jsem se zúčastnil etapy jako člen podpůrného týmu Škoda. Atmosféra během závodu je neuvěřitelná a každý by si měl Tour de France zažít na vlastní oči.

V posledních dvaceti letech jsem zažil mnoho nezapomenutelných okamžiků spojených se závodem. Například když Chris Froome při výjezdu na Mont Ventoux přišel o kolo a musel běžet po svých, nebo když závod přerušili kvůli přívalu krup. Největší zážitek byl pro mě slovinský souboj mezi Tadejem Pogačarem a Přimozem Rogličem v předposlední etapě ročníku 2020.

3. Martin Fiedler, koordinátor správy a rozvoje odbytových systémů

Skoda_TDF-32-kopie_66a75e41Martin Fiedler

Cyklistika je pro mě nejen sport, ale i vášeň, která se odráží i v mé práci pro Škoda Auto. Každý den jezdím do práce na kole a zpět, což mi umožňuje udržovat kondici a zároveň si užívat jízdu. Ročně najezdím přibližně 3 500 kilometrů, ale to mi nestačí – vždy se snažím najít čas na další a další cyklistické výlety.

Mým největším cyklistickým zážitkem byl výjezd na Passo dello Stelvio, který je jedním z nejznámějších průsmyků v Alpách. Tento výškový závod byl pro mě obrovskou výzvou a zároveň neuvěřitelným zážitkem. Navíc jezdím i na Ještědu, což je také velice malebné místo.

Přečtěte si také:  ŠKODA tiskne místo součástek na tajné prototypy na své 3D tiskárně respirátory

Tour de France pro mě znamená mnoho, a to jak osobně, tak i profesionálně. Měl jsem možnost být přítomen na poslední etapě Tour de France v roce 2015 přímo na Elysejských polích v Paříži. To mě inspirovalo a začal jsem se víc zajímat o silniční cyklistiku a nakonec i o triatlon.

Jeden z nejsilnějších zážitků za posledních dvacet let spojený s Tour de France pro mě byl slovinský souboj o žlutý trikot v časovce na Planinu krásných dívek v roce 2020. Jako fanouška a zároveň profesionála v oblasti triatlonu mě tato část závodu nadchla a přinesla mi nezapomenutelné emoce.


Víte, že…

  • • Podpůrné vozy Škoda se účastnily už 399 etap předešlých devatenácti ročníků Tour de France? Po odjetí letošního vydání stoupne tento počet na 420 etap.
  • • Od roku 2015 je Škoda Auto oficiálním partnerem zeleného trikotu pro vedoucího jezdce bodovací soutěže sprinterů.
  • • Mezi roky 2004 a 2014 byla Škoda také oficiálním partnerem bílého trikotu pro nejlepšího jezdce celkového pořadí pod 25 let.
  • • Cyklistika je jedním z pilířů strategie sponzoringu značky Škoda, proto také nabízí širokou škálu produktů, jako jsou jízdní kola a mnoho cyklistických doplňků.
  • • Celkový vítěz závodu zvedne v cíli nad hlavu trofej z českého křišťálu, kterou navrhlo oddělení Škoda Design. Škoda Design navrhuje trofeje pro vítěze Tour de France již od roku 2011.
  • • Automobilka jako každoročně dodá i letos pořadatelům flotilu několika stovek vozů Škoda včetně ředitelského vozidla Enyaq.
  • • Vedle slavné „Staré dámy“, tedy Tour de France, podporuje automobilka Škoda také závod pro širokou veřejnost L’Etape Czech Republic by Tour de France a závod Tour de France Femmes avec ZWIFT i řadu dalších podniků během celé sezony.

20 LET cyklista cyklisté cyklistika elektromobil jízdní kolo tour de france

Podobné články:

  • ŠKODA AUTO je již po 18. oficiálním hlavním partnerem Tour de France
  • ŠKODA AUTO je již podevatenácté oficiálním hlavním partnerem Tour de France
  • Vítěz Tour de France Jonas Vingegaard obdržel trofej z křišťálového skla navrženou ŠKODA AUTO
  • Škoda Auto opět generálním partnerem cyklistického závodu L'Etape Czech Republic by Tour de France
  • Škoda opět podporuje Tour de France Femmes avec ZWIFT
  • 8. ročník veteránské rodinné jízdy zaměstnanců ŠKODA AUTO s názvem ŠKODA Classic Tour proběhl s rekordní účastí

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění
logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 - 2023 | Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}