ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
7. 10. 2020

Průzkum Universum: ŠKODA AUTO je opět nejatraktivnějším zaměstnavatelem v ČR

Průzkum Universum: ŠKODA AUTO je opět nejatraktivnějším zaměstnavatelem v ČR
7. 10. 2020

Společnost ŠKODA AUTO již posedmé v řadě uspěla mezi studenty technických oborů jako nejatraktivnější zaměstnavatel. V průzkumu Universum obhájila také druhé místo mezi budoucími ekonomy. U studentů informačních technologií obsadila automobilka šestou pozici. Do průzkumu se zapojilo 11 119 studentů a absolventů z 63 vysokých škol. Podpora zejména technického vzdělávání prostřednictvím spolupráce se školami u nás i v zahraničí patří mezi dlouhodobé aktivity ŠKODA AUTO.

„Spolupráci s vysokými školami vnímáme jako oboustranně přínosnou aktivitu, která bude s rozvojem moderních technologií v automobilovém odvětví dále nabývat na významu,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast řízení lidských zdrojů. „Vzájemná podpora sdílení technologií a znalostí v oblasti vědeckého a aplikovaného výzkumu je důležitá pro úspěšnou budoucnost automobilového průmyslu i další zvýšení kvality vzdělávání v České republice.“

Přečtěte si také:  ŠKODA AUTO Kvasiny podporuje zájem o technické obory

Opakované prvenství společnosti ŠKODA AUTO mezi studenty technických univerzit potvrzuje, že uchazeči o zaměstnání pozitivně vnímají výlučné postavení české automobilky a její zaměření na podporu inovací. Společnost dlouhodobě investuje do vývoje a výzkumu, moderních forem mobility, ale také do aplikace pokročilých prvků Průmyslu 4.0. Jen v roce 2019 směřovalo do technického vývoje rekordních 25 miliard korun a ŠKODA AUTO se tak znovu stala největším soukromým investorem v této oblasti v České republice.

Cenná jsou ale taktéž vysoká hodnocení od studentů ekonomických a IT oborů. Zvláště informační technologie představují již řadu let významnou součást rozvoje automobilky a jejich význam s prohlubující se digitalizací automobilů i výroby vozidel a jejich komponent dále poroste.

Globální průzkum Universum provádí šetření v České republice již sedmým rokem v řadě a zaměřuje se vedle hodnocení jednotlivých společností také na zjištění rozhodujících faktorů při výběru zaměstnavatele u studentů. Podle výsledků aktuálního ročníku jsou pro uchazeče z technických oborů nejvíce důležité vysoké budoucí výdělky, přátelské pracovní prostředí, úspěch vybrané firmy na trhu a příležitosti k dalšímu rozvoji.

ŠKODA AUTO se dlouhodobě soustředí na propojení akademické univerzitní sféry s praxí. V rámci středoškolského vzdělávání podporuje rozvoj studentů ve vlastním odborném učilišti a připravuje budoucí experty a manažery na firemní vysoké škole. S ostatními univerzitami pak spolupracují odborníci ze společnosti ŠKODA AUTO formou přednášek, workshopů, exkurzí či hackathonů. Automobilka nabízí vysokoškolákům také placenou stáž včetně možnosti odborného vedení závěrečné práce. Ty nejlepší projekty vyznamenává Cenou Laurina & Klementa. Absolventům automobilka nabízí např. mezinárodní Trainee program zahrnující například zahraniční stáž a zájemcům o doktorandské studium nabízí PhD program.

Přečtěte si také:  ŠKODA AUTO získala ocenění „COMPANYBEST 2020“

Společnost ŠKODA AUTO se věnuje rovněž vzdělávání zaměstnanců řadou volitelných školení určených k rozvoji odborných, jazykových nebo osobnostních dovedností a v rámci tzv. Akademie inovací organizuje sérii živých přednášek či webinářů na specializovaná témata o moderních technologiích. Oblíbenou formou rozšiřování znalostí jsou i neformální „inovační snídaně“, během nichž se zaměstnanci setkávají se zajímavými osobnostmi z různých oborů, čímž vzniká prostor pro vzájemnou inspiraci i spolupráci.

ocenění průzkum Universum zaměstnání

Podobné články:

  • ŠKODA AUTO je podle mezinárodního průzkumu Universum nejatraktivnějším zaměstnavatelem v ČR
  • ŠKODA AUTO opět přijímá opatření proti možnému nakažení COVID-19
  • ŠKODA AUTO registrovala loni v ČR 74 786 nových osobních automobilů a opět si upevnila pozici jedničky českého trhu
  • ŠKODA Motorsport opět naplno v provozu. O víkendu se představila v Sosnové
  • Práce na sedmém žákovském voze ŠKODA se opět rozjíždí. Přerušil je koronavirus
  • Zákazníci s vozy ŠKODA byli v náročné rallye sezóně 2020 opět úspěšní po celém světě

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění

Oblečení ŠKODA

logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}