ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
3. 12. 2020

Autorizovaní prodejci vozů ŠKODA otevírají po více než měsíci své showroomy

Autorizovaní prodejci vozů ŠKODA otevírají po více než měsíci své showroomy
3. 12. 2020

Po více než měsíčním uzavření vynuceném vládními nařízeními mohou obnovit svou činnost autosalóny autorizovaných prodejců značky ŠKODA na území ČR. Otevření showroomů a prodejních míst certifikovaných vozů ŠKODA Plus je spojeno se dodržováním přísných hygienických opatření, jejichž cílem je minimalizovat zdravotní rizika pro zákazníky i zaměstnance. Podobná opatření fungovala již od jara a nadále byla uplatňována v autorizovaných servisech, které zůstaly přístupné veřejnosti. Současně s otevřením showroomů přicházejí do prodeje atraktivní akční modely pro rok 2021, samozřejmě nadále běží osvědčený program on-line prodejů na platformě ŠKODA Online (www.skoda-online.cz).

„Vítáme možnost znovu otevřít naše autorizované prodejny po mnoha dlouhých týdnech. Jejich znovuotevření je dobrou zprávou nejen pro nás a naše partnery, ale především pro zákazníky. Automobily jsou stále ještě poměrně složitou a sofistikovanou komoditou, kterou je potřeba si prohlédnout a osobně vyzkoušet,“ říká Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení značky ŠKODA. „Přestože i my disponujeme on-line prodejními kanály, řada především soukromých motoristů stále preferuje osobní návštěvu dealerství. S ohledem na charakter provozu je prodej nových automobilů z pohledu šíření epidemie jednou z nejméně rizikových oblastí, neboť se v jednom čase na jednom místě málokdy sejde větší skupina zákazníků,“ dodává Jiří Maláček.

Provoz autorizovaných dealerství podléhá řadě bezpečnostních opatření, která chrání zákazníky i zaměstnance. Vedle všudypřítomných roušek je nejviditelnější úprava klientských zón tak, aby bylo možné v maximální míře dodržovat nařízení vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu osob. Součástí balíčku opatření tak je například omezení počtu osob v showroomech, využívání ochranných pomůcek, distanční objednávání, dezinfekce pro potřeby zákazníka či pravidelné čištění a dezinfikování vystavených vozů. To vše již fungovalo na jaře po prvním rozvolnění a velmi dobře se osvědčilo v praxi. Ostatně podobná opatření platila nepřetržitě i v autorizovaných servisech, které uzavřením postiženy nebyly. Ani tam se nemohou ve větší míře kumulovat zákazníci. Pro ně jsou na webových stránkách jednotlivých obchodních partnerů dostupná telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes něž se lze objednávat. Pracovníci příjmu po dohodě se zákazníkem tak mohou naplánovat návštěvu tak, aby byly na nezbytné minimum omezeny veškeré mezilidské kontakty.

Přečtěte si také:  Autorizovaní prodejci vozů ŠKODA v pondělí opět otvírají své showroomy, servisy jsou již v plném provozu

ŠKODA AUTO Česká republika nadále doporučuje svým obchodním partnerům dodržování nejvyšší možné úrovně hygienických standardů včetně průběžného čištění a dezinfekce kontaktních ploch i dílenského vybavení. Pro maximální komfort a bezpečí nabízejí autorizované servisy ŠKODA rozšířené služby dezinfekce klimatizace. Dezinfekci výparníku a vedení okruhu ventilace lze provést dezinfekčním sprejem, nebo lze realizovat hloubkovou dezinfekci celého systému i interiéru vozu specializovaným plynným dezinfekčním přípravkem či ozonem, k čemuž autorizované servisy ŠKODA využívají účelové vysokovýkonné vyvíječe ozonu. Řada z nich nabízí i službu „Pick-up & delivery“ – tedy vyzvednutí vozidla u zákazníka nebo jeho doručení. O dostupnosti těchto rozšířených služeb se zájemci mohou informovat telefonicky či e-mailem u jednotlivých servisních partnerů.

Současně se znovuotevřením prodejen dochází k rozšíření nabídky o atraktivní akční modely nejprodávanějších modelů značky ŠKODA. Vozy SCALA, KAMIQ a KAROQ dostaly navíc výbavu a společně s dalšími benefity tak celkové zvýhodnění dosahuje řádu mnoha desítek tisíc korun. Podrobněji jsme o akčních modelech pro rok 2021 informovali zde. Samozřejmě i nadále pokračují on-line formy prodeje na platformě ŠKODA Online. Na adrese www.skoda-online.cz se zobrazují aktuálně dostupné automobily včetně informací o obchodnících, kteří je nabízejí, jejich lokalitách, základních měsíčních splátkách a rychlosti dodání. Pro ty, kdo z jakéhokoliv důvodu nechtějí nový vůz, je připraven bohatý výběr certifikovaných automobilů v programu ŠKODA Plus. Stejně jako u nových vozů se znovu rozjíždí i prodej vozů ojetých.

covid-19 koronavirus otevření showroomu showroom

Podobné články:

  • Autorizovaní prodejci vozů ŠKODA v pondělí opět otvírají své showroomy, servisy jsou již v plném provozu
  • Showroomy autorizovaných obchodníků ŠKODA se dočasně uzavřely, servisní služby však fungují
  • ŠKODA AUTO dodala v roce 2020 zákazníkům na celém světě i navzdory pandemii koronaviru více než milion vozů
  • ŠKODA AUTO v roce 2020 navzdory pandemii covid-19 vyrobila ve svých českých výrobních závodech více než 750 000 vozů
  • Flotila sdílených vozů Uniqway od společnosti ŠKODA AUTO DigiLab již ujela více než 1 000 000 km
  • ŠKODA AUTO v roce 2021 celosvětově vyrobila více než 800 000 vozů

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění

Oblečení ŠKODA

logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}