ŠkodaMagazín.cz
  • 🏠
  • Moderní škodovky
  • Staré škodovky
  • Magazín
  • Motorsport
  • Reportáže
  • Testy
  • Inzerce veteránů
  • Zásady cookies (EU)
10. 2. 2021

AURES Holdings již prodal on-line 11 000 aut, nejpopulárnější je Škoda Octavia

AURES Holdings již prodal on-line 11 000 aut, nejpopulárnější je Škoda Octavia
10. 2. 2021

Skupina AURES Holdings za uplynulý rok prodala ve své síti autocenter AAA AUTO a Mototechna on-line díky inovacím od své inovační laboratoře AuresLab již 11 000 vozů. V České republice i na Slovensku jednoznačně vede mezi nejprodávanějšími automobily Škoda Octavia s benzínovým motorem. V České republice s karoserií combi, na Slovensku je nejoblíbenější hatchback. Nastartování on-line prodeje vozů je v tříleté historii AuresLabu zatím nejviditelnějším, i když původně nečekaným úspěchem, který chce skupina využít i pro svou další expanzi na nové trhy.

„Možnost nákupu vozů on-line jsme zprovoznili již téměř přesně před dvěma lety, 1. února 2019, jako jeden z prvních projektů AuresLabu. Tehdy jsme ještě netušili, jak se nám již zavedená infrastruktura i nastavené procesy už za rok zúročí. Jen díky tomu, že jsme měli celý proces nastavený a vyzkoušený, jsme mohli po uzavření poboček v rámci prvního loňského lockdownu přejít na plný on-line prodej prakticky během jediné noci. Jen díky dobré práci AuresLabu jsme mohli následně prodat už 11 000 aut. Současný vývoj pandemie navíc znamená, že k tomuto číslu ještě minimálně několik tisíc přidáme,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele sítě AAA AUTO a Mototechna.

Přečtěte si také:  Přezouváme na zimu: Pozor na dezén i cesty do zahraniční

„Úspěšnost on-line prodeje je nyní asi 95 %. Lidé, kteří si chtějí auto pořídit on-line jsou již většinou k nákupu rozhodnuti. Vědí, že při nákupu neriskují nic navíc oproti osobnímu jednání, navíc mají dle zákona možnost do dvou týdnů vůz vrátit. Je to tedy zcela bezpečná varianta nákupu, včetně všech garancí a záruk,“ uvedl Stanislav Gálik, výkonný ředitel inovační laboratoře AuresLab, která pro AURES Holdings řešení on-line prodeje připravila.

„Úspěch on-line prodeje nás inspiroval k přípravě nového projektu, který připravujeme ke spuštění v západní Evropě. Půjde o investici v řádu desítek milionů Eur. Poprvé chceme vstoupit na trhy mimo bývalé postkomunistické země střední Evropy. Detaily oznámíme během několika týdnů,“ řekl Stanislav Gálik.

aaa auto autobazar mototechna octavia on-line prodej prodej škoda octavia statistika statistiky

Podobné články:

  • Flotila sdílených vozů Uniqway od společnosti ŠKODA AUTO DigiLab již ujela více než 1 000 000 km
  • ŠKODA vstupuje v Česku do automobilového esportu – startuje on-line seriál virtuálních turnajů ŠKODA eRally Cup
  • #SKODAAUTOpomaha: Všech 100 darovaných vozů ŠKODA OCTAVIA pomáhá ohroženým spoluobčanům a dar pro 3 000 pracovníků v první linii
  • ŠKODA AUTO v roce 2020 navzdory pandemii covid-19 vyrobila ve svých českých výrobních závodech více než 750 000 vozů
  • ŠKODA AUTO v roce 2021 celosvětově vyrobila více než 800 000 vozů
  • ŠKODA AUTO již vysadila miliontý strom v rámci programu ŠKODA Stromky

On-line kalkulačky autopojištění

  • Kalkulačka: Povinné ručení
  • Kalkulačka: Havarijní pojištění

Oblečení ŠKODA

logo ŠkodaMagazín.cz
KONTAKT | REKLAMA | ODKAZY
Zásady používání souborů cookie
Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu magazínu ŠkodaMagazín.cz je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Mediální skupina:

logo ŠkodaMagazín.cz
© 2020 Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}